• GIM DOLÇA

    hora:09:00:00

  • CICLISME INDOOR

    hora:10:00:00

  • HIPOPRESSIUS 25’

    hora:13:30:00

  • BODYPUMP 45'

    hora:15:30:00

  • KARATE 1

    hora:17:15:00

  • HIP HOP JUNIOR 2

    hora:17:30:00

  • JUDO 4

    hora:18:00:00

  • KARATE 2

    hora:18:15:00

  • HIP HOP GRANS

    hora:18:30:00

  • CICLISME INDOOR

    hora:19:00:00

  • KARATE GRANS

    hora:19:15:00

  • ABDOMINALS 12’

    hora:19:30:00

  • JUJITSU

    hora:19:30:00

  • BODYPUMP

    hora:20:00:00

  • PILATES

    hora:20:15:00

  • MUAY THAI

    hora:21:00:00

shbam

zumba

shbam

Activitats:

àrea de fitness

  • aeròbic

    Activitat física coreografiada on es combinen moviment de baix i alt impacte. Classe adaptada a persones de nivell físic intermig o alt. Millora la resistència càrdio-respiratòria, ajuda a mantenir el nivell de greix corporal i a controlar el pes. Evita l’estrès, ja que és una forma molt divertida de treballar el cos.

  • zona exterior

    Espai outdoor, on podràs realitzar diferents activitats: Bàsquet, futbol, Bàdminton...

  • sortides dirigides exteriors.

    Treball cardiovascular de cursa continuada per Santpedor i rodalies. Consta de diferents circuits i durades.

  • steps

    Activitat cardiovascular que es realitza sobre una plataforma. Tonifica grans grups musculars i millora la resistència, la capacitat cardio-respiratòria i la coordinació.

  • fitness i control d’entrenaments

    Millora la forma, resistència muscular i cardiovascular, flexibilitat, disminució de greix corporal, millor predisposició per combatre l’estrès quotidià. Dietes personalitzades i control de pes. Suplementació Esportiva i per a competició.

  • tbc i interval training

    Programa de treball que fa servir l’step com element de suport per combinar una sessió cardiovascular i de tonificació. Desenvolupament de seqüències de moviment d’alt i baix impacte combinats amb intervals de temps. Millora la força i resistència cardiovascular.

  • 100% cames

    L′objectiu de la classe és tonificar els grups muscular del tronc i el tren inferior (glutis i cames) mitjançant un treball molt localitzat.

  • culturisme

    Gran culte al cos. Entrenaments personalitzats que busquen el guany de massa muscular, però sempre conservant l’estètica, les formes i la salut.

  • hot cycling o ciclisme indoor

    Treball cardiovascular, al damunt d’una bicicleta estàtica de pinyó fix. Classe dirigida on cada alumne pot regular la bicicleta al seu propi nivell d’esforç. La mateixa sessió, tan la pot seguir una persona amb bona condició física, com un nou usuari. Classes específiques amb mesuradors de freqüència cardíaca.

  • tonificacó muscular

    Sessions d’entrenament amb peses i sense impacte, en les que s’utilitzen barres i discos de diferent pes. Treball de tonificació en grup i dirigit al ritme de la música.

  • edat d’or

    Activitat física per millorar la qualitat de vida en persones d’edat avançada, des de la millora del to muscular, passant per ser el millor antidepressiu, fins i tot com a prevenció a la invalidesa o la immobilitat. Fer una activitat física regular, t’ajudarà a tenir una qualitat de vida molt superior de la que et pots imaginar.